حسینی همدانی امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنانش گفت: مسوولی که درد دین نداشته باشد و نسبت به احکام خدا و ترویج دین تفاوتی داشته باشد به درد دولت انقلابی نمی‌خورد؛ چون این موارد در حال تکرار است به رییس جمهور می‌گوییم نسبت به قضیه بی تفاوتی بدنه اجرایی کشور در خصوص منکرات به خصوص مساله عفاف و حجاب اقدام عاجل داشته باشید، زیرا مساله با جلسات بی ثمر برای عفاف و حجاب حل و فصل نمی‌شود.

ایرنا: نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با محکوم کردن اقدام دشمنان اسلام در توهین به ساحت قرآن کریم و مقدسات الهی اعلام کرد: این اقدام دشمنان اسلام از سر ناتوانی و ضعف آنها است .

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، اسلام هراسی به عنوان راهبرد مستمر استکبار و صهیونیست در قالب های مختلف را از روش های دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: دشمن وقتی در مقابل گفتمان مقاومت و پیروزی های میدانی کم می آورد برای کمرنگ کردن حساسیت و غیرت دینی مردم ایران و مسلمین جهان اقدامات توهین آمیز می کند.

وی ادامه داد: آنان به رسول خدا (ص) و ساحت قرآن کریم و مقدسات توهین و بی احترامی می کنند تا شاید راه غلبه ای پیدا کنند؛ قرآن سوزی در سوئد تکمیل کننده حرکات قبلی است که آیا مسلمان غیرت خود را از دست داده اند یا نه؟

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه اینجا باید جهان اسلام با وحدت و قاطعیت در برابر این جرثومه های فساد بایستد، اضافه کرد: مجامع بین المللی که به دروغ خود را حامی حقوق بشر و آزادی بیان می دانند باید عکس العمل نشان دهند.

وی گفت: وقتی به مقدسات ۲ میلیارد مسلمان اهانت می کنند سکوت خائنانه دارند و ما در ایران اسلامی با تمام وجود عشق و علاقه خود را به قرآن و اهل بیت (ع) و مقدسات دینی ثابت می کنیم و برای حفاظت از قرآن و مکتب اهل بیت (ع) حاضریم جان خود را فدا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید