🔹با استفاده از پوشش تپه ها و بدون استفاده از وسایل نقلیه در نقطه خارج از دید و پس از شناسایی موقعیت حفاری انجام و مقدار زیادی ماده منفجره زیر لوله ها جاسازی شده بود که با کنترل از راه دور انفجار انجام شده است.

🔹از همان لحظات ابتدایی (۲تا ۳نیمه شب)وزیر و تیم تخصصی با ارتباطات ویدئویی در جریان جزئیات خرابکاری قرار گرفت و دستورات لازم داده شد و تا انتها با پیگیری وزیر نفت حل مشکل ادامه دارد.

🔹هدف از این خرابکاری تروریستی حذف ۴۰درصد از گاز تزریقی کشور و صدمه به رفاه مردم بود که به لطف خدا و با همت متخصصان و آمادگی در سطح وزیر نفت، اهداف خرابکاری که با پیوست رسانه ای (پیامک جعلی) بود و با آگاهی از سردی هوا در روزهای جاری، محقق نشد.

🔹سرعت عمل و آمادگی فنی پرسنل بعلاوه آرایش خطوط لوله و اقدامات هوشمندانه و پیشگیرانه موجب شد که هیچ خانه ای دچار افت فشار یا قطعی گاز نشود.

🔹با تدبیر و آمادگی فنی (که قبلا اوجی وزیر نفت گفته بود) و تلاش و فداکاری نیروهای متخصص صنعت نفت در کمترین زمان که بنوعی رکورد محسوب می‌شود مسیر اصلاح شد و تستهای اولیه جوش های خطوط لوله انتقال گاز انجام شده است.

🔹بعلت همین آمادگی فنی امشب تزریق گاز به خطوط لوله بروجن آغاز خوهد شد و خط لوله فارس فردا تزریق می‌شود.

🔹هر عاقل بدون غرضی می‌داند که کشور ما ایران بسیار پهناور و با پستی و بلندی فراوان است و دشمنان زخم خورده فراوان دارد.

🔹نمی‌شود مسیر هزاران کیلومتری خطوط لوله نفت و گاز، دکل‌های برق، خطوط انتقال آب و مخابراتی را دیدبان گذاشت و این خود مردم هستند که بهترین نگاهبان سرمایه‌های خود هستند.

دیدگاهتان را بنویسید