عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا:

🔹 تندروها در همان راهی که احمدی‌نژاد را به اینجا رساند، قرار دارند، البته احمدی‌نژاد نسبت به جلیلی این ویژگی را داشت که پر کار بود و سابقه اجرایی در شهرداری داشت و از نظر اجرایی خودش را نشان داده بود اما جلیلی به این ترتیب نیست برای مثال بگویند جلیلی کجا معاون وزیر بوده، مدیر سازمان بوده یا وزارتی را برعهده داشته است؟

🔹نان تندروها در تندروی است و اینها زمانی که مشارکت کم بود با ۳ در صد آراء وارد مجلس شدند حتی برخی از همین تندروها در دادگاه ویژه محکومیت قضایی دارند، لذا نمی‌دانم اینها چگونه و با چه سفارشی تایید صلاحیت شدند.

🔹تندروها به جایی رسیده اند که علیه رهبری هم موضع می گیرندتندروها می خواستند قالیباف نفر سی ام انتخابات شود تا منکوبش کنند

🔹تندروها در همه زندگی خود تندروی می‌کنند یعنی بررسی سابقه زندگی آنها حاکی از این است که تندروی کردند به این معنی که با همسر و فرزندان خود هم با تندی برخورد می‌کنند و همین قضیه به جامعه را تسری می‌دهند ‌عیب آنها زود آشکار می‌شود.

🔹جلیلی آسیب پذیرتر از احمدی نژاد است. یکسری حامیان احمدی‌نژاد بودند، قسمتی حامیان رییسی بودند، بخشی هم پایداری‌ها بودند و تعدادی هم وقتی قالیباف نیامد به او رای دادند. در مجموع با توجه به دوره‌های قبل رای خود جلیلی بیشتر از ۴ میلیون نیست و خالص رای او همین حدود است./خبرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید