مرتضی زبردست

سرمربی ایرانی در مقطع کنونی که هیچ یک از مربیان مطرح فوتبال جهان بیکار نیستند و مبلغ درخواستی آن ها نیز با بودجه فدراسیون فوتبال ما سازگار نیست بهترین انتخاب است.
مهندس گبرلو، مدیر تولید شرکت تام ایران خودرو ضمن بیان این مطلب گفت: امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید و داخلی تیم ملی فوتبال کشورمان، یکی از گزینه های اصلح است چون او در باشگاهها کارنامه موفقی داشته و همراه تیم ملی نیز تسلط و شایستگی های خود را بروز داده است.
وی افزود: با این وصف دو فاکتور مهم در موفقیت سرمربی داخلی فوتبال کشورمان نقش اساسی دارد، نخست حمایت قاطع مسوولان فدراسیون فوتبال، مطبوعات و رسانه ها و دوم حضور یک مدیر فنی فوتبالی مسلط به زبان انگلیسی که الحمدالله در کشورمان داریم.
بازیکن پیشین تیم فوتبال وحدت تهران راجع به مدیر فنی مورد نظر خود نیز با اشاره به نام هایی مثل حشمت مهاجرانی و جلال طالبی تصریح کرد: این دو بزرگ فوتبال کشورمان واجد شرایط برای این پُست مهم، و نه تشریفاتی بوده و هستند.
بازیکن پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص دعوت از نفرات منتخب سرمربی تیم ملی و دور دادن به جوان ها هم یادآور شد: تغییر نسل که بعضا به آن تأکید می کنند نیاز به زمان مناسب دارد، امروز و برای مهم ترین مسابقه های فوتبال قاره پهناور آسیا که تیم های قدرتمند ژاپن، کره جنوبی، چین، عربستان و دیگر تیم های صاحب امکانات حاشیه خلیج فارس در آن حضور دارند و مسوولیت سنگینی که روی دوش سرمربی تیم ملی است به نظر می رسد بهتر آن است به امیر خان در دومین آزمون مهم مربیگری او در تیم ملی اختیار تام داد، شاید به طور مثال بنده نظر مساعدی نسبت به دعوت از محمد عمری، یکی از پدیده های فوتبال امروز کشورمان به تیم ملی داشته باشم ولی چون در فهرست نفرات انتخابی سرمربی تیم ملی نیست باید به نظر شخص اول کادر فنی تیم ملی احترام گذاشته و تابع تصمیم او باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید