زاکانی، شهردار تهران در باره انتصاب محمد رحیم مرتضوی (پسر وزیر کار) به عنوان شهردار منطقه ۹ گفت:

🔹پسر آقای صولت مرتضوی (وزیر کار) از کارمندان قدیمی شهرداری تهران بوده و در حال حاضر نیز از مدیران موفق ما‌ است.‌ ایشان از مدیران بسیار باکفایت شهرداری و یکی از نیروهای قدیمی شهرداری‌‌ است و نمی‌توان به خاطر این که پسر یک وزیر است،‌ کارنامه درخشان ایشان را در نظر نگرفت.

🔹پسر آقای علی احمدی (وزیر آموزش و پرورش دولت نهم) که در حال حاضر شهردار منطقه ۱۳ تهران است نیز فوق‌العاده ممتاز است و جزو بهترین‌ مدیران شهرداری است و نمی‌توان به خاطر این که پدر ایشان زمانی وزیر بوده است، کارنامه موفق او را در نظر نگیریم و در جایگاهی که شایسته آن است، انتصابش نکنیم.

🔹خواهرزاده آقای شعبانی، مدرک فوق لیسانس دانشگاه امیرکبیر را دارد و از نظر علمی کاملا شایسته و درجه یک است و براساس نظام ارزیابی مدیران شهرداری، خود ما به سراغ ایشان رفتیم و او را انتخاب کردیم و هیچ‌کس هم نمی‌دانست که ایشان خواهرزاده یکی از معاونان شهردار است.

🔹 آقای شعبانی نه در جریان انتصاب خواهرزاده خود بوده، نه برای انتصاب ایشان هیچ توصیه‌ای کرده است که البته اگر هم توصیه‌ای می‌کرد، هیچ تاثیری روی من نمی‌گذاشت‌. افرادی از شورای شهر یا هر جای دیگری هم که موضوع انتصاب خواهرزاده معاون شهردار را مطرح کردند، نزد خدا توبه کنند، چون با این صحبت‌های خود هم در حق‌ آقای شعبانی و هم در حق آن شخص ظلم کرده‌اند‌.

دیدگاهتان را بنویسید