#خاطرات_هاشمی_رفسنجانی

١١ دی ١٣٧٩

🔹آقای [مهدی] قائمی، رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع آمد. خواست که در همایش سیاست دفاعی علی(ع) شرکت کنم. از سیاسی‌کاری در وزارت دفاع، در دوره وزارت آقای [علی] شمخانی انتقاد کرد و‌ گفت، عمدتاً سردار دهقان، عامل این خط بازی‌هاست؛ با اینکه عقیدتی سیاسی، جلوی تعویض‌های خطی را گرفته است. خواست، به وضع نیروهای مسلمان و انقلابی و دلسوز که امروز دچار مشکل‌اند، توجه بیشتری‌ کنم. از دفتر رهبری هم گله دارد.

🔹عصرآقای محسن رفیق‌دوست، [رئیس سابق بنیاد مستضعفان] آمد. برای استخلاص برادرش [آقای مرتضی رفیق‌دوست] استمداد کرد و از دفتر رهبری گله کرد که مانع عفو است.گفت، بنیاد خیریه نور درآمد خوبی دارد که صرف امور خیریه می‌شود. توضیح داد، در مورد پولی که از پورسانت مخابرات، به حساب بنیاد [مستضعفان] ریخته شده و مورد تعقیب آقای [غلامحسین] محسنی اژه‌ای، [رئیس مجتمع قضائی ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت] است. از آقای [محمد] فروزنده، [رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان] گله داشت که بی‌جهت برای او پرونده‌سازی می‌کند.

🔹روزنامه‌های چپ، امروز بعد از نامه انتقادی و توضیحی محسن به علی مطهری، انتقاد از علی [مطهری] را به خاطر اهانت به آقای [سیدمحمد] خاتمی، شروع کرده‌ان

دیدگاهتان را بنویسید