روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی به انتقاد از اظهارات علی اکبر رائفی پور یکی از سخنرانان حامی ابراهیم رئیسی پرداخت و نوشت:

🔹هرچه به دهان‌شان می‌آید می‌گویند. در هر زمینه‌ای اظهار نظر می‌کنند. از اندیشه اسلامی تا علوم نظامی و سینما و مهدویت و یهودیت و جامعه شناسی و…

🔹دانشمندان و علما یک عمر وقت می‌گذارند و موی سفید می‌کنند و در یک شاخه علم اگر بخواهند سخن بگویند با هزار اما و اگر و احتیاط چیزی می‌گویند اما این برخی‌ها به چهل سال نرسیده علامه چهار جهت همه علوم شده‌اند!

🔹طرف چنان از حد ترخص معرفتی خارج شده که حرمت می‌شکند وهرچه به زبانش می‌رسد می‌گوید، آن هم در باره کسی که بلاغت او منهج سخن و چراغ روشن جان است و کلماتش نگهبان ادب.

🔹به احترام کلمه، یکی پیدا شود و تریبون را از جلوی او بردارد. از قدیم گفته‌اند “همه چیزدان” هیچی نمی‌داند چنان که “همه کاره، هیچ کاره” در کلام مردم عنوان می‌گیرد.

🔹 یک روز قصه دسته بیل و موشک مالیوتکا را وسط می‌کشد، دیگر روز بیل را در زمین کشاورزی فرو می‌کند، یک‌ باره در حوزه سینما به اظهار فضل می‌پردازد و هر روز، نقشی تازه می‌زند در ساحتی متفاوت. چون کنتور هم ندارد حرف بی‌حساب، کسی به ضرب و تقسیم نتایج آن نمی‌پردازد. قصه فاکتورهایش هم که حساب جداگانه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید