خبرگزاری تسنیم نوشته است:

🔹مجریان بسیاری از تلویزیون به سمت مدیوم‌های دیگری رفته‌اند اما علی ضیاء بیشتر از همه دوست دارد جلب توجه کند. روزی با گفت‌وگوی خارج از عرف با بانوان و روزی هم با رپرها به سمت عادی‌سازی ابتذال می‌رود.

🔹همراهی و عادی‌سازی ابتذال توسط آقای مجری حرکتِ قابل تأمل و البته تعمدی است که به نوعی کانون خانواده یا همان مخاطبان برنامه را هدف گرفته آن هم زمانی که مخاطبان به واسطه جایگاهی که ضیاء در قاب برنامه‌های تلویزیونی داشته با اطمینان برنامه را دنبال می‌کردند.

🔹کسی که سال‌ها به واسطه آنتن تلویزیون به شهرت رسیده و امروز اسیر و اجیرِ فضای وایرالی شده به نوعی به اعتماد مخاطبانش خیانت کرده است و باید درنظر داشته باشد که نشانه گرفتن فرهنگ کشورمان نهایتاً به زیان حذف شدن خودش منجر می‌شود که اتفاقاً نمونه‌هایی در این زمینه وجود دارد.

🔹با نگاهی به این برنامه در فضای‌مجازی و تبلیغاتی که هم در لا به لای آن وجود دارد می‌توان به این نکته پی برد تقابل با باورها، عادی‌سازی ابتذال و دور شدن از اصالت اجرا به قیمت درآوردن پول و همسو شدن با سرمایه‌گذاری است که فقط به درآمدِ خودشان در محصولات فرهنگی و هنری می‌اندیشند که می‌طلبد اسپانسرها و آگهی‌دهنده‌ها نیز به مسئولیت اجتماعی خود کمی بیشتر بیاندیشند.

دیدگاهتان را بنویسید