انتقاد شدید فلاحت‌پیشه از یک «طرح حقیر» در بهارستان/ آنان، «آبروی مجلس» را می‌برند

اصلاحات نیوز نوشت:یک نماینده سابق مجلس درباره طرح مجلس مبنی بر ممنوعیت ورود افرادی که سابقه ۳ دوره نمایندگی داشتند به اصلاحات نیوز می گوید: ین یک طرح حقیر است و در پشت آن یک جریانی است که همواره در کشور وجود داشته و سعی کرده تا انتخابات فدای انتصابات شود.

حشمت الله فلاحت پیشه فعال سیاسی و نماینده سابق مجلس با اشاره به طرح مجلس مبنی بر ممنوعیت ورود افرادی که سابقه ۳ دوره نمایندگی داشتند، به اصلاحات نیوز میگوید: تجربه نشان داده طرح های مجلس که در سال انتخابات شکل می‌گیرد، بسیار زود رنگ و بوی انتخابات به خود می‌گیرد و معمولا هم به نتیجه نمی‌رسد. به ویژه اینکه وعده بسیاری از نمایندگان عملی نشده است و اکنون نیز کشور در شرایطی به سر می‌برد که مشکلات اقتصادی، مهمترین مسئله مردم است.

وی ادامه داد: در این طرح انتخاباتی منافع محدودی از افراد دیده می‌شود و عمدتا به دنبال حذف رقیب هستند اما در نهایت هم نتیجه نمی‌دهد و رد می‌شود. لذا آن چیزی که در کمیسیون شوراها شکل گرفت، به طور طبیعی و با توجه به سابقه گذشته تصویب نمی‌شود، اما چند اثر بر جای می‌گذارد. اثر اول این است که بار دیگر کارنامه مجلس یازدهم را زیر ذره بین می‌برد و نشان می‌دهد که به جای اینکه به فکر حل مشکل مردم باشند، به دنبال این هستند که در آینده نیز در شرایطی بدون رقیب، این شرایط را ادامه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید