🔸علیرضا سرتیپی، مدیر فیلم‌نت: هر کسی ما را می بیند اظهار نگرانی می‌کند، ای کاش تصمیمات خلق الساعه مانند بنزین گرفته نمی‌شد. با کل مساله، مشکل و ایراد دارم. به شورای انقلاب فرهنگی رفتیم گفتند حرف شما و همه چیز درست است اما یک دفعه مصوبه‌ای بیرون می آید و آدم احساس پوچی می‌کند.

🔸محمد صراف، مدیرعامل پلان: موضوعات ما همیشه وجود دارد و فقط آدم‌ها عوض می‌شوند. ما به صحبت کردن عادت کردیم. می‌گویند مشورت کردیم اما قانون دیگری بیرون می‌آید. این‌گونه برخورد کردن با صنعت برای کشور خجالت‌آور است.

🔸حسین میرطاووسی، مدیر نماوا: در یک سال گذشته حدود ۲۰ هزار شغل به طور مستقیم و ۵۰ هزار شغل به طور غیر مستقیم درگیر پروژه ها بودند. هر چقدر فشارها بر ما بیشتر و سخت‌تر شود سرمایه‌گذاری‌های خود را جای دیگری خواهیم برد که راحت‌تر و بدون دغدغه است.

🔸محمدجواد شکوری‌مقدم، مدیر فیلیمو: صداوسیما متولی مناسبی برای نظارت بر صوت و تصویر فراگیر نیست چرا که میان نمایش‌خانگی و صداوسیما تضاد منافع وجود دارد، آنها تحمل برپایی صنف ما را نداشتند و خودشان صنفی را راه انداختند.

🔸رامین موسوی، مدیر آپرا: دنبال این هستیم که بدانیم کدام رگولاتور می‌تواند این کار را انجام دهد. با توجه به تعارض‌های موجود ساترا، نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید