🔹نشریه اخبار و تحلیل‌ها متعلق به معاونت سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، طی مطلبی تاکید کرده رسانه‌هایی که آنها را «انقلابی» خوانده، در عرصه «جنگ روایت‌ها» چالش‌هایی «اساسی» دارند.

🔹این نشریه به خبرهایی مانند «افتتاح بیمارستان حضرت مهدی»، «حل مشکل آب بوشهر»، «افتتاح بزرگ‌ترین فاز پالایشگاهی پارس جنوبی»، «سفر گروسی به ایران»، «نهایی کردن قرارداد خرید سوخوـ۳۵» و …. اشاره کرده و نوشته که این خبرها «می‌توانست ضریب بیشتری بخورد.»

🔹 نویسنده در ادامه این پرسش را مطرح کرده که «چرا چنین خبرهایی در سطح داخلی ضریب کمتری می‌خورد و کمتر دیده می‌شود؟ ولی خبرهای زردی مانند قبح‌شکنی چند دختر در فلان شهرک ضریب بالایی می‌خورد و بیشتر دیده می‌شود.»

🔹نشریه روزانه معاونت سیاسی سپاه در ادامه تاکید کرده که «جریان انقلابی معمولاً در پوسته خبر می‌ماند و روایت‌گری و پردازش خبر را فراموش می‌کند» و در مقابل رسانه‌های «جریان برانداز» را مثال زده که «یک خبر زرد و سیاه‌نمایی را چندین روز پرورش می‌دهد و پردازش می‌کند که به تیتر یک محافل و مجالس تبدیل می‌شود.»

🔹نشریه معاونت سیاسی سپاه در پایان گفته که «این وضعیت نشان می‌دهد که رسانه‌های انقلابی در عرصه جنگ روایت‌ها با مشکلات و چالش‌های اساسی مواجه‌اند و وظیفه امروز آنها قدرتمند شدن در این عرصه است.»

دیدگاهتان را بنویسید