تیم ملی هندبال ایران بعداز شکست مقابل ژاپن، در دومین دیدار خود در انتخابی المپیک پاریس، تیم قدرتمند کویت را شکست داد.

100 هزارتومان تخفیف ویژه اولین خرید فرصت محدود
تیم ملی هندبال ایران امروز (پنجشنبه) در دومین بازی خود در رقابت‌های انتخابی المپیک پاریس، پرانگیزه مقابل کویت قرار گرفت و در یک تقابل جذاب و دیدنی توانست ۲۹ بر ۲۸ از سد حریف بگذرد و انتقام شکست مقابل این تیم در بازی‌های آسیایی هانگژو را بگیرد.

ملی‌پوشان هندبال در نیمه نخست این دیدار درخشان ظاهر شدند و با استفاده از فرصت‌های گلزنی در همان ابتدا پیش بیفتند و این نیمه را با برتری ۱۲-۱۷ به رختکن بروند. کاپیتان مجتبی حیدرپور، افشین صادقی و محمدرضا اورعی چهره‌های درخشان این نیمه بودند که با هماهنگی عالی بارها دروازه حریف را باز کردند.

در نیمه دوم نیز ملی‌پوشان خوب شروع کردند اما هر چه گذشت کویت توانست اختلاف را کاهش دهد و در دقیقه ۱۲ نیمه دوم نتیجه را روی عدد ۱۹ مساوی کند و چند ثانیه بعد حتی پیش بیفتد اما گلزنی رضا عزتی، بازیکن جوان تیم‌ملی، بازی را به تساوی ۲۲-۲۲ رساند.

پس از آن بازی پایاپای پیش رفت اما در دقیقه ۲۵ نیمه دوم برتری ایران به دو گل اختلاف رسید و در دقیقه ۲۹ ملی پوشان تعداد گل‌های خود را به ۲۹ رساندند و در نهایت این دیدار با برتری ۲۹ بر ۲۸ ایران به پایان رسید. رضا عزتی در نیمه دوم عالی ظاهر شد و بارها دروازه حریف را گشود.

لازم به ذکر است پیش این بازی ۲ دیدار برگزار شد که طی آن کره‌جنوبی با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ از سد عربستان گذشت و امارات متحده عربی ۳۱ بر ۳۰ چین را شکست داد.

دیگر مسابقه امروز تقابل مهیج ژاپن با بحرین بود که نتیجه آن بسیار تعیین کننده است. در آخرین دیدار روز دوم رقابت‌های هندبال انتخابی المپیک پاریس، قطر با هند بازی می‌کند.

تیم‌های شرکت کننده در مسابقات انتخابی المپیک پاریس فردا استراحت می‌کنند و این رقابت‌ها از روز شنبه از سر گرفته می‌شو

دیدگاهتان را بنویسید