🔹چند روز قبل بود که مشخص شد جان لورنزو بلنجینی مذاکرات جدی خود را با فدراسیون والیبال بلغارستان آغاز کرده و احتمالا هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده خواهد گرفت. بلنجینی گزینه اول هدایت تیم ملی در بین گزینه‌های خارجی بود اما وضعیت نابسامان فدراسیون باعث شد که آوردن او تقریبا غیرممکن شود.

🔹در همین راستا مدیر برنامه‌های ولادمیر آلکنو و روبرتو پیازا گفت:”مذاکرات فدراسیون والیبال ایران با این گزینه‌ها متوقف شد و دیگر فکر نمی‌کنم بتوان مذاکرات را ادامه داد.

🔹در خصوص پیازا هم باید بگویم که در حال حاضر دیگر تمرکز این مربی بر روی تیم باشگاهی است و برنامه ریزی خود را برای صعود به المپیک پاریس با تیم ملی هلند آغاز کرده است. از این شرایط متاسفم. امیدوارم دوباره روزهای خوبی را برای والیبال ایران ببینم.

🔹نکته جالب ماجرا اینکه با توجه به اخبار و مصاحبه‌های منتشر شده محمدرضا داورزنی با همه این مربیان خارجی تقریبا به توافق رسیده بود و شاید اگر فدراسیون به این روز نمی‌افتاد حالا سرمربی تیم ملی هم مشخص شده بود.

🔹با این و اوضاع احوال دیگر حضور یک مربی با کیفیت خارجی در تیم ملی والیبال ایران تقریبا محال شده است. وضعیت والیبال ایران این روزها در تاریخ این رشته بسیار بی سابقه است و معلوم نیست وزارت ورزش به عنوان متولی ورزش کشور تا کی قرار است این ورزش پر طرفدار را در بلاتکلیفی نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید