در اوایل نیمه دوم بازی پرسپولیس و نساجی قائمشهر، مهدی ترابی پس از برخورد با احمد موسوی از زمین اخراج شد تا از دیدار بعدی سرخپوشان در لیگ برتر نیز محروم شود؛ موضوعی که واکنش‌های بسیار زیادی را در فضای فوتبالی به همراه داشت.

اولین واکنش پرسپولیس به کارت قرمز و محرومیت ترابی
تبلیغاتفارابی

رضا درویش در اولین واکنش خود به این اتفاق گفت: دیشب با او صحبت کردم، کمتر کسی است که اخلاق‌مداری مهدی ترابی را تائید نکند. من از سن خیلی کمتر مهدی ترابی چون او در سایپا حضور داشت، او را می‌شناسم. هرکسی او را می‌شناسد، صحه بر اخلاق و احترام او به دیگران می‌گذارد.

وی افزود: اما شما بازی را نگاه کنید، قبل از اینکه اصلا داور متوجه شود، روی او خطا می‌شود و بعد بازیکن، دست به صورت ترابی می‌زند و به او توهین می‌کند. چطور یک بازیکن جوان به خودش اجازه می‌دهد به یک بازیکن ملی توهین کند؟ نه اینکه او بازیکن پرسپولیس است، او بازیکن ملی است و چطور کسی این اجازه را به خودش می‌دهد که در صورت بازیکن ملی بزند که اصلا کسی تا به حال از او بی احترامی ندیده.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به تفاوت وضعیت فوتبال ایران عنوان کرد: ما باید اول حرمتها را در فوتبال حفظ کنیم. من فکر می‌کنم چیزی که مغفول شده، همین رعایت نکردن بخشی فرهنگی در باشگاه‌هاست. متاسفانه ارزشها در حال کمرنگ شدن است. شاید سال 60-61 در خدمت آقای پروین بودم و با او به رختکن هم می‌رفتم و همچنین در کنار زمین. می‌دیدم که بازیکنان حریف به او احترام می‌گذارند و همچنین بازیکنان پرسپولیس هم به تیم رقیب احترام می‌گذاشتند.

دیدگاهتان را بنویسید