نوشته : جیان لوکا پاسینی -گازتا دلو اسپورت
ترجمه : رحیم رحیم زاده
هالک بانک آنکارا با آمدن اروین نگاپث بخش حمله ٬ تیم خود را تقویت کرد.او در بازی های المپیک 2021 که به عنوان با ارزش ترین بازیکن (MVP) انتخاب شده بود.
او که به تازگی پس از مصدومیت رهایی یافته است، اکنون در حال بازیابی فرم خود است. حتی اگر اروین دیده شده در مسابقات قهرمانی اروپا نمی توانست بهترین نگاپت باشد.
نگاپث بازیکن راست دست است ٬ ملیت فرانسوی دارد .او با۳۲سال سن ٬ با ۱۹۴ سانتی متر قد در پست بلند زن بازی می کند . ارتفاع اسپک و دفاع او به ترتیب ۳۵۸ و۳۲۷ سانتی متر و بازیکن راست دست است .در گذشته اروین نگاپث فرانسوی و نیمیر عبدالعزیز هلندی، به جمع بازیکنان تیم والیبال پیکان پیوستند. این دو بازیکن بین المللی ذکر شده بودند هر دو عضو تیم ایتالیایی لئو شوز پرکین المر مودنا بودند که با آنها به تازگی از مرحله نیمه نهایی پلی آف سوپرلگا حذف شدند و با قراردادی خواهرخواندگی به پیکان پیوستند. نگاپث و عبدالعزیز چند روز مانده به آغاز مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا وارد تهران می شوند.

تیم والیبال مردان Halkbank که در شهر آنکارا قرار دارد.

حرفه ای ارشد
این بازیکن برای تیم های CEP Poitiers Saint-Benoît VB و Tours Volley-Ball کشورش بازی کرد و سپس به تیم Bre Banca Lannutti Cuneo ایتالیا منتقل شد.
این ستاره فرانسوی که یکی از پرطرفدارترین والیبالیست های جهان است، بعدها برای موفقیت کوزباس کمروو (روسیه)، آزیموت مودنا (ایتالیا)، زنیت کازان (روسیه)، پیکان تهران (ایران) و گروه والسا مودنا بازی کرد.

او ۲۸ جایزه انفرادی دارد
اروین نگاپث در مسابقات ملی و بین المللی که در آن ها شرکت کرده، ۲۸ جایزه انفرادی دریافت کرده. او با ارزش ترین جایزه این جوایز را ٬ در بازی های المپیک 2021 به دست آورد. در حالی که کشورش فرانسه قهرمان المپیک شد، نگاپث جایزه ارزشمندترین بازیکن (MVP) را نیز به دست آورد. او جایزه بهترین بازیکن مهاجم را دریافت کرد.)

ستاره فرانسوی در سخنرانی خود در مراسم امضای قرارداد گفت که از آمدن به ترکیه و هالک بانک خوشحالم.
نگاپث با بیان اینکه نظرات بسیار مثبتی درباره هالک بانک دریافت کرده است، گفت: من در تیم های قبلی خود مقابل هالک بانک بازی کردم. میدانم اهداف تیم بالاست ٬من هم ورزشکاری هستم که می خواهم همه چیز را ببرم. به همین دلیل معتقدم که فصل فوق العاده ای خواهم داشت

دیدگاهتان را بنویسید