اگر شاه می‌ماند حدادعادل یکی از مسئولین کشور بود

قوامی درباره اینکه به نظر می‌رسد حدادعادل حتی از عمل مجلس یازدهم نیز راضی نیست، اظهار کرد: اگر شاه می‌ماند حدادعادل یکی از مسئولین زمان شاه می‌شد. البته در حال حاضر او رئیس فرهنگستان زبان فارسی است اما فامیل خودش حداد و غیرفارسی است.

غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی چندی پیش در گفه بود:«تلخ‌ترین دوران ۴ ساله‌ام دوران مجلس ششم بود.من تلخ‌ترین دوران این ۴ ساله‌ام دوران مجلس ششم بود که مسلمان نشنود کافر مبیناد، آنچه که ما در مجلس ششم می‌دیدیم، مجلس ششم مجلس خوبی نبود از نظر من، البته از نظر یک عده‌ای هم شاید بهترین مجلس بود.»

ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح طلب و نماینده مجلس ششم شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر حداد عادل مبنی بر اینکه مجلس ششم را بدترین تجربه خود اعلام کرده، به خبرنگار سایت دیده بان ایران گفت: در دوره ۸ سال ریاست‌جمهوری خاتمی و دوره مجلس ششم بهترین دوران برای مردم بود. در آن دوره روابط ایران با کشورهای جهان در سطح خوبی قرار داشت، در حقیقت وقتی خاتمی به ریاست جمهوری رسید اکثر سفارتخانه‌ها به دلیل برخی مسائل بسته بودند که در دوره او همه سفارتخانه‌ها باز شدند و ارتباطات قوی شد. علاوه بر این در دوره خاتمی قیمت‌ها ثابت بود، بازار آرامش داشت و مردم تا حدودی در رفاه و آسایش قرار داشتند. در مورد مجلس ششم هم تاریخ باید قضاوت کند، البته این مجلس بهترین، علمی‌ترین و انقلابی‌ترین مجلس از میان مجالس جمهوری اسلامی بوده است.

او افزود: در مجلس ششم حدادعادل در اقلیت قرار داشت اما شرایط فعلی برای امثال او دوران خوبی است چراکه مزاحمتی برای آنها نیست، حرفی نیست و کشور کاملاً یکدست است و هیچ موردی هم برملا نمی‌شود، از این منظر شرایط فعلی کشور برای حدادعادل بسیار خوب تلقی می‌شود اما دوران مجلس ششم دوره‌ای بود که رانت‌خواری‌ها برملا می‌شد.

دیدگاهتان را بنویسید