مرتضی زبردست

تیم ملی فوتسال کشورمان در دیدار فینال رقابت های فوتسال قهرمانی جام ملت های آسیا با پیروزی مقابل تایلند به قهرمانی این رقابت ها رسید.
شاگردان وحید شمسایی با اقتدار تمامی رقبای خود را شکست داده و در روز پایانی نیز با نتیجه چهار بر یک با گل های مهدی کریمی، سعید عباسی، علی اصغر حسن زاده و باقر محمدی تیم تایلند ( میزبان مسابقه ها ) را از پیش روی برداشتند.
طی ادوار گذشته که از سال ۱۹۹۹ سوت آغاز این بازی ها در مالزی به صدا در آمد ایران با کسب سیزده قهرمانی، دو نایب قهرمانی و دو مقام سومی پُر افتخارترین تیم فوتسال آسیا بوده و بعد از ایران هم ژاپن قرار داشته که امسال مانند چین، کره جنوبی، عربستان، عراق، استرالیا و دیگر تیم های مطرح این قاره از رسیدن به دیدار پایانی محروم شدند.
تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از پوست اندازی که داشت رفته، رفته با تعدادی بازیکن مستعد به هماهنگی نسبی رسید و مزد آن را هم گرفت اما همین تیم نیز برای پیکارهای فوتسال قهرمانی جهان که از تاریخ ۲۴ شهریور تا ۱۵ مهر سال جاری با شرکت ۲۴ تیم در ازبکستان برگزار خواهد شد کار دشوار تری داشته و لازم است با آمادگی و هماهنگی بیش تر در ازبکستان حاضر شود.
لازم به ذکر است فوتسال در آسیا پیشرفت قابل توجهی داشته به گونه ای که حالا تیم کم نام و نشانی مثل افغانستان نیز در تایلند تیم قرقیزستان را شکست داده و جواز حضور در پیکارهای فوتسال قهرمانی جهان را دریافت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید