ایران و مسئله مهم استرداد رهبران منافقین

ایرنا نوشت:نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر موضع اروپا در قبال منافقین، این مساله را نتیجه دیپلماسی فعال دولت سیزدهم عنوان کرد.

زهره سادات لاجوردی در نشست علنی امروز یکشنبه – چهارم تیرماه – مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بعد از گذشت ۴۲ سال از جنایت منافقین و در سالگرد وقایع تروریستی ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ شاهد خبر مسرت بخش در خصوص حکم دادگاه آلبانی برای ورود پلیس به مقر منافقین و همچنین اعلام ممنوعیت تجمع سالیانه این گروهک تروریستی در فرانسه بعد از ۱۵ سال و تغییر موضع کشورهای اروپایی بودیم.

وی با بیان اینکه این تغییر موضع حکایت از عمق جنایت این گروهک تروریستی در قبال ملت ایران دارد، افزود: اروپایی ها بعد از سال ها خدمات دهی به منافقین سرانجام متوجه وجود این غده سرطانی و تهدیدات امنیتی آن ها شدند، آنهایی که می خواستند با پست های دروغین در ایران آشوب به راه بیاندازند و ایران را فتح کنند، با اسپری فلفل به هلاکت رسیدند.

این نماینده مجلس ادامه داد: آنها که با کمک اروپا و آمریکا حریف اراده ملت نشده اما از خیانت دست نکشیدند، بدانند که این فلاکت و حقارت پایان کار تمام مزدورانی است که به نیت خوش رقصی برای دشمنان این مرز و بوم به جان و مال هموطنان متعرض شده و از هیچ فریب و نیرنگی دریغ نکردند.

دیدگاهتان را بنویسید