رسمی: کمیته داوران فوتبال انگلستان با انتشار بیانیه‌ای، خطای انسانی داوران VAR در مردود کردن گل لوییز دیاز به تاتنهام را تایید و از باشگاه لیورپول عذرخواهی کرد

مصاف سفیدپوشان لندن با شاگردان یورگن کلوپ در هفتمین هفته لیگ برتر جزیره با برتری ناعادلانه و اشتباه فاحش داوران بنفع تیم میزبان همراه بود.
در آخرین بازی شب نخست از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) تیم فوتبال تانتهام در ورزشگاه خانگی‌ میزبان لیورپول بود و میهمان مرسی‌سایدی‌اش را با نتیجه دو بر یک شکست داد.

بعد از بازی کمیته داوران فوتبال انگلستان با انتشار بیانیه‌ای، خطای انسانی داوران VAR در مردود کردن گل لوییز دیاز به تاتنهام را تایید و از باشگاه لیورپول عذرخواهی کرد.

در این بازی که لیورپول از دقیقه 26 با اخراج کورتیس جونز 10 نفره شد، سون هئونگ میان ستاره کره‌ای تاتنهامی‌ها گل نخست را به ثمر رساند. کودی خاکپو در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه اول گل تساوی را زد تا لیورپول بازنده به رختکن نرود هرچند در نیمه دوم اصلاً بر وفق مراد لیورپول پیش نرفت، چرا که این تیم در دقیقه 69 با اخراج یکی دیگر از بازیکنانش، دیوگو ژوتا به دلیل دریافت کارت زرد دوم 9 نفره شد و ضربه نهایی را هم از یکی دیگر از بازیکنان خودش، ژوئل ماتیپ خورد که در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده نیمه دوم، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید