دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در بازدید از مؤسسه خیریه کهریزک گفت: اساس نظام هستی عشق و محبت است و انسانیت با عشق منسجم می‌شود و کاری به ملیت و مذهب ندارد.
، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در بازدید از آسایشگاه کهریزک که به دعوت مدیران خیریه کهریزک انجام شد؛ گفت: امروز با انسان های جدیدی آشنا شدم و از فداکاری‌های بزرگ مددکاران و پرسنل این آسایشگاه تحت تاثیر قرار گرفتم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه برای پذیرفتن دعوت این بازدید مردّد بودم اظهار داشت: بعد از دعوت مدیریت این آسایشگاه در ذهن خودم گفتم که چه فایده‌ای دارد که برای بازدید به اینجا بیایم؟ من همیشه هدف و محصول هر بازدید را می سنجم و دعوت بازدید مراکزی را می پذیرم که حضورم در آنجا فایده ای برای مردم داشته باشد.

وی افزود: اولین فایده و نتیجه این بازدید می‌تواند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان این مجموعه و مؤسسات خیریه ای باشد که اینجانب به عنوان رئیس هیئت امنا در آنها حضور دارم. مثلا مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا که خدمات بزرگی را به بیماران صعب العلاج و سرطانی سراسر کشور ارائه می دهد، یا مؤسسه خیریه یاران محسنین و یا آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی که در مجموعه های فعال و اثرگذاری در حوزه های خیریه، فرهنگی و اجتماعی هستند و ما می توانیم با همکاری و هم افزایی میان مجموعه های خیریه، کارهای بزرگی را در خدمت به مردم نیازمند خصوصا سالمندان و معلولان انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید