پرسپولیس نتوانست از فرصت توقف استقلال برای پس گرفتن صدرنشینی استفاده کند و باز هم امتیاز از دست داد تا بعد از شکست خانگی سپاهان و تساوی آبی‌ها سومین مدعی ناکام هفته باشد.

پرسپولیس در حالی‌که تا دقیقه ۹۳ برنده جدال خانگی مقابل نفت آبادان ۱۰نفره بود، با اشتباه داور در تشخیص ردشدن توپ از خط دو امتیاز از دست داد.

تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی 2 – 2 خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی (60 – شهاب زاهدی)، میلاد سرلک، سعید صادقی (60 – امید عالیشاه)، محمد عمری، سروش رفیعی و نبیل باهویی (76 – میلاد سورگی).

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، میثم تهیدست، فیاض میردورقی، حسین سنگرگیر، امیرمحمد پناهی، یوسف وکیا، رحیم آلبوغبیش (84 – صادق صادقی)، طالب ریکانی، فرزین معامله‌گری (46 – فاخر تهامی)، احمد شریعت‌زاده (63 – رضا بهمئی) و علی یوسف (46- حکیم نصاری).

داور: علی صفایی

برای پرسپولیس در این بازی محمد عمری (57) و گئورگی گولسیانی (74 – پنالتی) گلزنی کردند و علی یوسف (13) و دانیال اسماعیلی‌فر (3+90 – گل به خودی) زننده گل‌های صنعت نفت بودند.

به این ترتیب پرسپولیس نتوانست از فرصت توقف استقلال برای پس گرفتن صدرنشینی استفاده کند و باز هم امتیاز از دست داد تا بعد از شکست خانگی سپاهان و تساوی آبی‌ها سومین مدعی ناکام هفته باشد.

در این بازی که در هوایی بارانی برگزار شد، علاوه بر به ثمر رسیدن چهار گل، همه نوع اتفاقی رخ داد، از اخراج بازیکن گرفته تا پنالتی و حتی گل به خودی.

صحنه جنجالی این هفته لیگ بدون تردید لحظه رد نشدن کامل توپ از خط دروازه بیرانوند بود که داور کنار و داور وسط به اشتباه آن را گل اعلام کردند. این گل درست نقطه برعکس صحنه رد شدن توپ گل گهر از خط دروازه پرسپولیس در دو هفته گذشته بود که داور آن را بعنوان گل قبول نکرد و جنجال بزرگی راه افتاد.

البته پنالتی منجر به گل دوم پرسپولیس هم در قوانین جدید پنالتی نبود که با تصمیم اشتباه صفایی اعلام شد.

دیدگاهتان را بنویسید