🔹مهراد جم بعد از دو سال سکوت با انتشار یک تک آهنگ جدید، آن هم با مجوز، به دنیای موسیقی بازگشت.

🔹محسن سعید‌ی‌کیا معروف به مهراد جم تیزری از تک آهنگ جدیدش به نام «به سلامت» در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرده است که بالای هشت میلیون بار دیده شده. گفته می‌شود این ترک جدید قرار است با اخذ همه مجوزهای لازم به زودی منتشر شود. اگر یادتان نمی‌آید مهراد جم کیست، شاید اسم او را کنار دنیا جهانبخت شنیده باشید.

🔹سال ۹۹ سعیدی کیا با این به اصطلاح شاخ مجازی وارد رابطه شد و بعد از مدتی دوستی ازدواج کردند و خیلی زود خبر آمد که خانم جهانبخت باردار است. به نظر می‌رسید ازدواج آن‌ها بیشتر برای جذب مخاطب برای سایت‌های شرط‌بندی باشد تا تشکیل خانواده.

🔹کمی قبل از زایمان دنیا، مهراد جم به ایران بازگشت و جهانبخت به تنهایی نوزادش را در گران‌ترین بیمارستان زنان و زایمان انگلیس به دنیا آورد. جم قبل از این جریانات در ایران زندگی و فعالیت می‌کرد. حتی در نوجوانی در یک سریال تلویزیونی به اسم چای شیرین بازی کرده بود.

🔹بعدها وارد دنیای موسیقی شد و از سال ۹۷ با مسعود جهانی همکاری کرد. سال ۹۸ با تک آهنگ‌های غمت نباشه و شمال و شیک و پیک حسابی معروف شد و اولین کنسرتش را که خیلی هم پرحاشیه بود برگزار کرد.

🔹بعد از کسب شهرت به یک باره تصمیم به مهاجرت گرفت و در حالی که هنوز تحت قرارداد رسمی تهیه‌کنندگانش بود جذب سایت‌های شرط‌بندی شد اما باز به ایران بازگشت. با اینکه تصور می‌شد به محض ورود به ایران مورد پیگرد قانونی قرار بگیرد، به جای مهراد جم تهیه‌کننده او بازداشت و بعد از ۲۹ روز آزاد شد. هیچ‌کدام هم تا به امروز حاضر به گفت‌وگو در این‌باره نشده‌اند

دیدگاهتان را بنویسید