بازیکن سابق استقلال تهران به داماش گیلان پیوست

رشت – ایرنا – میعاد یزدانی بازیکن سابق تیم استقلال تهران به داماش گیلان پیوست و تا پایان فصل جاری رقابتهای لیگ دسته دوم در این تیم حضور خواهد داشت.

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان با بیان این مطلب افزود: یزدانی که در نیم فصل اول در تیم فوتبال چوکا تالش حضور داشت، با عقد قراردادی به این تیم پیوست. او علاوه بر حضور در تیم چوکا تالش، سابقه بازی در تیمهای فوتبال استقلال تهران، پگاه گیلان، سپیدورد رشت، نفت و بادران تهران، ملوان بندرانزلی و پارس جنوبی جم را در کارنامه ورزشی خود دارد.

سیدمهدی آقازاده، همچنین با اشاره به پیوستن بازیکنی از سپیدرود رشت به داماش بیان کرد: سیدعلی یحیی‌زاده که تیم سپیدرود رشت را در نیم فصل اول در لیگ دسته دوم همراهی می‌کرد با مسئولان باشگاه داماش به توافق رسید و با پیراهن این تیم تا پایان فصل در رقابتهای لیگ دسته دوم حضور دارد.

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان به جذب ۲ بازیکن جوان دیگر نیز اشاره و خاطرنشان کرد: محمد نظرپناه بازیکن سابق داماش که برای دوران سربازی در تیمهای مقاومت بندرآستارا و فجرسپاسی شیراز توپ می زد به همراه سجاد شهداد دیگر بازیکن رده سنی جوانان با عقد قراردادی سه ساله به تیم فوتبال داماش گیلان پیوستند.

دیدگاهتان را بنویسید