🔹بعد از حذف گزینه “عجله دارم” در اپلیکیشن اسنپ و به دنبال آن افزایش ناگهانی قیمت ها در این سرویس خدماتی، از دیروز شاهد کم کاری و محدویت محسوس سرویس دهی به مردم از طرف این مجموعه هستیم.

🔹اکثر درخواست های خودرو از طرف رانندگان اسنپ بی پاسخ مانده است و بهانه آنها برای این اقدام، حدف گزینه “عجله دارم” عنوان می شود. متاسفانه از طرف مجموعه اسنپ نیز هیچ اقدامی عملی برای حل این معضل خدمت رسانی صورت نگرفته است.

🔹مردم‌ منتظر واکنش جدی مسولان ذیربط برای این قانون شکنی و زیرپا گذاشتن حقوق شهروندی از طرف این مجموعه خدماتی هستند./چندثانیه

دیدگاهتان را بنویسید