مرتضی زبردست

پرسپولیس در بدترین شرایط به لحاظ کمبود بازیکن، پیکان را در قزوین شکست داد و سه امتیاز شیرین کسب کرد
مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت تیم پرسپولیس ضمن بیان این مطلب گفت: نبود چند بازیکن ثابت و ملی پوش این تیم برابر تیم دونده و جوان پیکان باعث نگرانی هواداران شده بود که به خیر گذشت.
وی افزود: بازیکنانی که طی هفته های گذشته کمتر بازی به آن ها رسیده بود از شرایط مسابقه فاصله داشتند و گل تساوی پیکان نیز مبیّن این واقعیت است اما به هر حال در روزی که شهاب زاهدی روحیه خوبی داشت سه گُل زد تا شاگردان یحیی گل محمدی از جمع مدعیان قهرمانی جدا نشوند.
ملی پوش سابق فوتبال کشورمان زدن پنالتی توسط شهاب زاهدی را تصمیمی احساسی عنوان کرد و گفت: در فوتبال حرفه ای دنیا این جور کارها جایگاهی ندارد، توپ زاهدی که دروازه بان پیکان مسیر آن را تشخیص داد اگر گل نمی شد پیکان با روحیه بهتر می توانست بازی را به تساوی تبدیل کند که در آن صورت تاوان سنگینی داشت.
مربی بین المللی فوتبال کشورمان راجع به قهرمانی تیم ملی در تورنمنت چهارجانبه اخیر نیز تصریح کرد: پیروزی و کسب قهرمانی تحت هر شرایطی حتی در فوتبال محلات هم خوش حال کننده است ولی این واقعیت را نیز باید پذیرفت که تیم ما طی دیدارهایی که انجام داده هرگز تحت فشار نبوده و نقاط ضعف آن آشکار نشده است، ما قرار است سه ماه بعد برای حضور موفق در پیکارهای فوتبال جام ملت های آسیا با تیم های قدرتمند این قاره مثل ژاپن، عربستان، چین و استرالیا بازی کنیم، ببینیم ما چه تیم هایی را شکست دادیم و مثلآ ژاپن با کدام تیم ها بازی کرده و چه نتایجی گرفته است، ما نباید خودمان را فریب بدهیم.
فنونی زاده در خاتمه صحبت هایش با سایت چند ثانیه اشاره ای هم به عدم حضور امید علیشاه در بازی مقابل پیکان داشت و گفت: علیشاه در دیدارهای اخیر یکی از نفرات برتر پرسپولیس بود که جای خالی او رو به روی پیکان کاملأ احساس شد فکر می کنم او مصدوم یا محروم بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید