مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال آخرین وضعیت این باشگاه برای تامین پول استراماچونی را شرح داد.

بدهی سنگین باشگاه استقلال به استراماچونی و مهلت کوتاهی که آبی‌ها برای پرداخت این پول دارند، باعث شده تا هواداران نسبت به آینده بسیار نگران باشند. باشگاه استقلال باید ظرف ۷۲ ساعت مبلغی نزدیک به ۱۲۰ میلیارد تومان را به استراماچونی پرداخت کنند و اگر این اتفاق نیفتد، تبعات سنگینی برای باشگاه در پی خواهد داشت.

محمد سررشته داری، مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گوی امروز خود درباره وضعیت تامین پول استراماچونی گفت: این بزرگ‌ترین بدهی تاریخ باشگاه استقلال است. باشگاه استقلال همیشه نیازی به کمک خودش نداشته و همیشه روی پای خودش ایستاده است. باشگاه استقلال امروز تکرار چیزی که برای بقیه باشگاه‌ها رقم خورده را نیاز دارد. ما از زمان حضور فتح الله زاده طرح‌های اقتصادی زیادی را به جا‌های مختلف بردیم، رد شد. می‌خواستیم وام بگیریم، نامه زدند که وام ندهید. می‌خواستیم یکی از سند‌های کمپ را گرو بگذاریم، اما نشد. انگار طوری شده که جلوی باشگاه استقلال ایستاده اند. انگار این پرافتخارترین باشگاه ایرانی در آسیا نیست.

او ادامه داد: موارد مشابه زیادی برای دیگر باشگاه‌ها داشتیم که به راحتی حل شده است. کار به ریاست جمهوری کشیده، بدهی برانکو و پول کالدرون پرداخت شده است. به استقلال که می‌رسیم می‌بینیم که مساعدتی انجام نمی‌شود.

مشاور مدیرعامل استقلال همچنین گفت: آنچه که به استقلال می‌گذرد که به مدیریت ۵ ماه اخیر نیست. مال ۵ سال گذشته است. از زمان آقای فتحی تا امروز که به اینجا رسیدیم. همه بدهی‌ها از گذشته باقی مانده و کار‌های زیادی کرده ایم. امروز توقع مان این است که آن کنید که برای دیگران کردید. ما که مهم نیستیم، مهم هواداران استقلال هستند که تا نیمه‌های شب پیگیر هستند و پیام می‌دهند که چه شد؟

دیدگاهتان را بنویسید