بیش از یک ماه و نیم از پاسخ باشگاه پرسپولیس به نامه سازمان بازرسی در مورد هزینه 50 میلیاردی از بورس می گذرد.
یکی از خبرگزاری ها امروز در خبری مدعی شد سازمان بازرسی به خرج ۵۰ میلیاردی پرسپولیس از پول سهام بدون اطلاع کمیته مصارف ورود کرد و طرفداری نیز این خبر را با عنوان ورود سازمان بازرسی به خرج ۵۰ میلیاردی پرسپولیس از پول سهام / ادعای یک رسانه داخلی بازتاب داد.

برای اطلاع از صحت و سقم این خبر با یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس تماش گرفتیم و او تاکید کرد:

این نامه به یک ماه و نیم قبل برمی‌گردد که در همان مقطع باشگاه پرسپولیس پاسخ آن را داده است. واقعیت این است سازمان بازرسی در هفته بارها و بارها برای باشگاه نامه می زند تا برخی ابهامات روشن شود و باشگاه نیز ملزم به پاسخگویی است و بر این اساس پاسخ این نامه نیز که یک ماه و نیم قبل به باشگاه ارسال شد را داده بودیم.

این صحبت های یکی از مقام های مسئول باشگاه نشان می دهد یک نامه قدیمی مورد توجه برخی رسانه ها قرار گرفته در حالی که باشگاه پرسپولیس نیز پاسخ آن را داده و مجوز لازم را نیز دریافت کرده است. به گونه ای که روز قبل قربان زاده رییس سازمان خصوصی‌سازی در مصاحبه ای تلویزیونی اعلام کرد باشگاه پرسپولیس برای اقدامات خود از سازمان خصوصی سازی مجوز گرفته است.

در این میان اما یک سوال بی پاسخ می ماند؛ نامه های سازمان بازرسی که معمولا محرمانه است و در اختیار باشگاه ها قرار می گیرد چطور در اختیار برخی رسانه ها است؟ سوالی که در نوع خود جالب به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید