ناصر نقویان گفت: موکب می‌زنیم از پول مردم در منطقه‌ای که بدبخت می‌خواهد همان جا خانه کوچکی اجاره کند و می‌گویند باید ۵۰۰ میلیون بدهی و او هم ندارد. دست زن و بچه‌اش را گرفته و در خیابان از این بنگاه به آن بنگاه که یک سیاه‌چالی هست من زن و بچه‌ام را ببرم؟
با پول مردم موکب می‌زنیم اما مردم «بدبخت» بخواهند همان منطقه خانه کوچک اجاره کنند باید ۵۰۰ میلیون بدهند
اعتمادآنلاین |

ناصر نقویان، کارشناس دینی در عزاداری اربعین مؤسسه فرهنگی مذهبی دارالزهرا(س) سخنرانی کرد.

به گزارش جماران، بخش‌های مهم سخنرانی او را در ادامه می‌خوانید:

عظمت یک دانشگاه به حضور استادان عالم آنجا است؛ استادان عالم و به درد بخور را بیرون بریزید، در و دیوار دانشگاه که ارزشی ندارد. حالا هرچه هم خوشگل باشد؛ سالن‌های چنین و چنان و آزمایشگاه‌ها و لابراتوارهای فلان داشته باشد، هرجا از عظمت تهی شد به سمت زشتی می‌رود.
موکب می‌زنیم از پول مردم در منطقه‌ای که بدبخت می‌خواهد همان جا خانه کوچکی اجاره کند و می‌گویند باید ۵۰۰ میلیون بدهی و او هم ندارد. دست زن و بچه‌اش را گرفته و در خیابان از این بنگاه به آن بنگاه که یک سیاه‌چالی هست من زن و بچه‌ام را ببرم؟ این که نمی‌شود.
دنبال فساد محیط زیست، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، علمی و خبری نباشید. فساد خبری یعنی فقط خبری که به نفعتان است از دریچه رسانه شما خارج شود. شما می‌دانید سه ما دیگر بورس فلان می‌شود و به بقیه نگویی و خودت و خاندانت بورس را چنین و چنان کنید، مصداق فساد است.
یک وقتی رهبری گفته بودند ما در این کشور باید با فقر، فساد و تبعیض مقابله کنیم و اگر این کار می‌شد، الآن ایران بهشت برین بود. اگر به دستورات گوش می‌کردند و خودشان هم پیگیری می‌کردند، کار به اینجا نمی‌رسید که الآن ما در هر سه قسمت مشکل داریم.

دیدگاهتان را بنویسید