مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: عدم تغییر در رفتارها و رویکردها در یک سال گذشته در هیئت فوتبال استان تهران، باعث شد تا ارتباط مناسب برای پیشبرد سیاست‌های ورزش کشور به وجود نیاید.
، احمدرضا براتی سرپرست جدید هیات فوتبال استان تهران بعدازظهر امروز با علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان پایتخت دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار جوادی به برخی نکات پیرامون شرایط هیات فوتبال اشاره کرد که تغییر رویکرد مدیریتی در فوتبال تهران از مهمترین آنها بود. همکاری و ارتباط کاری صمیمانه با ارکان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، از دیگر موارد این نشست بود که مورد تاکید قرار گرفت.

جوادی عنوان کرد: در یک سال گذشته با وجود اشرافی که به این رشته وجود داشت و جلسات متعددی هم برگزار شد ، متاسفانه مسیرها برای توسعه فوتبال در استان تهران، یکی نبود و همین مسئله باعث شد تا متاسفانه رابطه مناسبی در جهت اجرای برنامه‌ها و اهداف ایجاد نشود. اعتقادم بر این است که عدم تغییر در رفتارها و رویکردها در یک سال گذشته، باعث شد تا ارتباط مناسب برای پیشبرد سیاست‌های ورزش کشور به وجود نیاید.

جوادی گفت: ارتباط بیشتر با رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی بهتر و همچنین نحوه پوشش‌دهی برنامه‌های رده های سنی پایه باید به گونه‌ای باشد که در ویترین مناسب شما قرار بگیرد و در نهایت بهترین اتفاقات برای مردم رقم بخورد.

وی گفت: قبول نقدها، استفاده از ظرفیت پیشکسوتان و … دغدغه‌هایی هستند که باید به آنها توجه شود. همگانی شدن فوتبال پیش از این بسیار ضعیف بوده و این یکی از نکاتی است که طی سال‌های گذشته به آن پرداخته نشده است. اداره کل تهران با همه توان حمایت خود را از هیات فوتبال که یک هیات مهم و تصمیم‌ساز در ورزش پایتخت و کشور است را انجام خواهد داد.

همچنین احمدرضا براتی در این نشست گفت: امروز برای گرفتن رخصت به دفتر آقای جوادی آمدم. من قائل به این هستم که بدون همکاری و حمایت لازم ، کار در فوتبال تهران قطعاً پیش نخواهد رفت. من مصمم هستم که همکاری‌ها را در بالاترین سطح با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران داشته باشم. قطعاً اصلاحاتی که نیاز است، در هیات فوتبال انجام می‌شود. همچنین انتظار مساعدت و همکاری از همه جامعه فوتبال را دارم تا بتوانیم شرایط فوتبال تهران را به شکل دیگری رقم بزنیم.

دیدگاهتان را بنویسید