روزنامه آفتاب یزد نوشت:

🔹به لطف و تدبیر مدیران فوتبالی، قیمت بلیت بازی استقلال- ملوان به یک میلیون تومان ناقابل رسید تا جماعت عاشق و خسته از نامرادی‌ها در جایگاه ویژه تخمه آفتابگردان بشکنند و از اینکه دل به تماشای جدالی میلیونی سپرده‌اند شاد و کیفور شده و به واژه غبن اصلا نیندیشند.

🔹شگفت انگیز اینکه بخش عمده تماشاگران حاضر در ورزشگاه ها، نوجوانان و جوانان و کارگرانی هستند که با سختی خود را به آزادی می‌رسانند تا پس از یک هفته کار و خون دل خوردن و چانه زدن با خلق اله، ساعتی دل به توپ چرمی سپرده و با یک گل، همه چیز را برده تصور کنند.

🔹افزایش عجیب و غریب بلیت ورزشگاه آزادی پس از مدت‌ها تعطیلی و دور ماندن دوآتشه‌ها از سکوهای نمور بهانه مناسبی است. برای آنکه آغوش‌ها به روی حسرتی دیگر گشوده شوند و تماشای یک نبرد نه چندان داغ به خاطره‌ای دور از دسترس بدل شود.

🔹به نظر می‌رسد برای برخی حضرات مسئول تنها چیزی که اهمیت ندارد رضایت مردمی است که زیر منگنه گرانی و تورم و مشکلات بی‌پایان قد خم کرده اند. طرفه اینکه همین مردمِ خسته از تعب و رنج باید یک میلیون تومان برای تفریح کوچک آخر هفته خویش بپردازند!چه سعادتی!!

🔹این فوتبال به کجا می‌رود و این سکوها از جان هوادارانی که به عشق توپچی‌های میلیاردی حنجره‌های خویش را زخمی می‌کنند و دنیا را روی سرمی گیرند چه می‌خواهند؟

🔹اسپند کجاست تا برای این حضرات مدبر پشت میزنشین دود کنیم. فردا روزی اگر چشم بخورند چه خاکی به سر بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید