🔹یک خانم کاربر روایتی تلخ از بی برنامگی و برخورد توهین‌آمیز ترکیش ایرلاین با مسافران ایرانی را منتشر کرد که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

🔹ماجرا از این قرار است که یک پسر ۱۶ ساله‌ی ایرانی بعد از توقف در فرودگاه استانبول وقتی می خواست سوار پرواز ژنو شود، مسئولین ترکیش به بهانه این که بیش از ظرفیت بلیت فروخته شده ٢٠ مسافر از جمله این نوجوان ١۶ ساله را سوار نکردند و وقتی مادر کودک برای اعتراض به دفتر ترکیش در تهران مراجعه می کند با برخورد بسیار بد و توهین آمیز مسئولین ترکیش روبرو می شود: «همین است که هست» و «خانم خدا شفاتون بده»، «خب پرواز پر است. چه کنیم»!

🔹چندی است اخبار مربوط به فرار مالیاتی، توهین به آژانس ها و بانک های ایرانی توسط ترکیش ایرلاین در رسانه ها منتشر می شود و عدم برخورد و نظارت جدی نهادهای مسئول با این ایرلاین خارجی دارد یادرآور کاپیتولاسیون شده است!

دیدگاهتان را بنویسید