رحیم پور ازغدی در همایش بین‌المللی شهداری ترور انقلاب اسلامی گفت: اگر عالمی را دیدی که خانه طاغوتی دارد و دنیاطلب است و ارتباطاتش به گونه ای ریاست طلبانه است او روحانی نیست و حق ولایت ندارد
برخی آخوندها مثل سلبریتی‌ها دنبال فالوورند | برخی از آخوندها کاسب هستند
ابراهیم رحیم‌پور ازغدی در این برنامه گفت: این مذهب و رهبرانش از همان ابتدا هدف ترور بودند. تنها مذهبی که همه رهبرانش ترور شدند، شیعه است. هدف، ترور وحشت‌افکنی است. در ترور طوری وحشی و خشن عمل کنید که مردم بترسند. بیگناهان و مظلومین را بکشند، ترور واقعی است اما دفاع از حق و مظلوم ولو مسلحانه باشد ضدترور است.

وی با بیان اینکه هدف عملیات انقلابی، ارعاب ظالمین و ترساندن دشمنان خدا و خلق و ستمگران است، اظهار داشت: هدف کشتارهای تروریستی که علیه جبهه حق و عدالت است، ترساندن مردم است. فرق می‌کند بین ترساندن ظالم و ترساندن مظلوم. ترساندن ظالم یعنی آنکه او بفهمد که بزن در رو نیست و این جهاد مقدس است.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: نسل امروز می‌پرسد چرا قبل از انقلاب ترور می‌کردید اما بعد از انقلاب هرکس ترور می‌شود، محکوم است؟ جنگیدن بد است یا خوب است؟ بستگی دارد هدف جنگ چیست؟ جنگ کثیف‌ترین و زیباترین عمل است. اگر با ظالم با شیوه عادلانه و تامین عدالت جنگ کند، این جنگ مقدس و ارعاب مظلومین است. او باید بترسد وگرنه مرتکب قتل‌های زنجیره‌ای خواهد شد. مبارزه با ظلم به شیوه عادلانه خدمت عدالت مبارزه مظلوم است. استفاده از خشونت غیرقانونی به روش ناعادلانه ظلم بزرگ و ارعاب ملت مظلوم و بی گناه است.

دیدگاهتان را بنویسید