گالاتاسرای در دوسوم زمان مسابقه، تیم برتر میدان بود اما تجربه بالا و کلاس بین المللی بایرن مونیخ در کنار هنر بازیکن بزرگی بنام هری کین مانع حماسه سازی تیم استانبول شد

برد بزرگ بایرن در جهنم استانبول با جادوی کین

دو تیم بزرگ و مدعی لیگ قهرمانان اروپا امشب را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

فقط پس انداز کافی نیست، سرمایه‌گذاری کنید- 65% بازدهی سالانه

به گزارش تابناک ورزشی؛ پیروزی ارزشمند امشب را بایرن مونیخ در استانبول و مقابل چشمان تماشاگران گالاتاسرای کسب کرد.
تبلیغاتشرکت سئو

قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، سومین هفته از مرحله گروهی مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

در آغاز هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه‌شنبه) در گروه‌های A و D دو بازی برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های اینتر و بایرن مونیخ مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

در گروه A، بایرن مونیخ در ترکیه میهمان گالاتاسرای بود و موفق شد میهمانش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد. باواریایی‌ها با گلزنی کینگسلی کومان در دقیقه 8، خیلی زود از میزبان خود پیش افتادند. خطای یاشوا کیمیش، مدافع باواریایی‌ها در محوطه جریمه این تیم منجر به اعلام یک ضربه پنالتی به سود گالاتاسرای شد که مائورو ایکاردی در دقیقه 30 آن را به گل تساوی میزبان تبدیل کرد. تا دقیقه 73، دو تیم برابر پیش رفتند تا اینکه هری کین، ستاره انگلیسی بایرن مونیخ دومین گل این تیم را به ثمر رساند و تنها 6 دقیقه پس از او جمال موسیالا یک بار دیگر دروازه میزبان ترکیه‌ای را باز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید