یک استاد جامعه‌شناسی درباره کسانی که نام‌ خودشان را «بلاگر باحجاب» گذاشتند، گفت:

🔹حجابی که برای یک بلاگر یا لایف استایل مطرح می‌شود کاملا کج فهمی است و برداشت اشتباهی در جامعه ایجاد کرده و در واقع باید گفت ما با یکسری بلاگر صنعت زیبایی روبه‌رو هستیم که از کالاهای حجاب هم استفاده می‌کنند. از این رو مسائلی که پشت این تبلیغات است نشان می‌دهد در پشت پرده داستان اصلا حجاب معنایی ندارد.

🔹متاسفانه در چندسال اخیر در ایران بلاگرها افراط و تفریط را در  تبلیغ و ترویج مصرف‌گرایی رقم زدند و فرهنگ مردم را دچار تغییرات اساسی کردند. برای نمونه مردم ما امروز بیش از گذشته به سراغ پزشکان زیبایی، استفاده از لوازم آرایشی، خرید پوشاک و … می‌روند زیرا تصور می‌کنند اگر فلان چیزی که یک بلاگر تبلیغ کرده است نداشته باشند آنها نسبت به دیگران محبوب نیستند و از دیگران عقب افتاده‌اند./

دیدگاهتان را بنویسید