رییس فدراسیون جودو با بیان اینکه بعد از چهار سال بازگشتن به کوران مسابقات کار بسیار سختی است، گفت: برای جبران فاصله زمانی از دست رفته باید بیشتر از سایر کشورها تلاش کرد.

، آرش میراسماعیلی با ابراز تاسف از شکست قاسم باغچقی به حریف قزاق اظهارکرد: ورزشکارمان سه دقیقه و نیم در برابر حریف قزاق به خوبی مبارزه کرد و می‌توانست پیروز میدان باشد، ولی چند ثانیه آخر بازی را به خاطر عدم خودباوری و اعتماد به نفس لازم در برابر قهرمان بازی‌های دور گذشته آسیا شکست را پذیرا شد.

وی افزود: مضاف بر اینکه دوری از میادین بزرگ بین المللی و عدم تجربه کافی در کار بچه‌ها تاثیر گذار بود. در حالی که رقبای ایران چهار سال است که در میادین مختلف حضور داشتند و رنکینگ‌های بالایی را هم کسب کردند ولی آنچه که به بچه های ما ضربه زد این بود که آنها رنکینگ نداشتند. به خصوص در قرعه کشی‌ها انتظار من از تمامی بچه ها به غیر از مریم بربط که در این مسابقات فوق العاده بود، بیش از این بود. بچه‌های ما به نوعی خود را باور نکردند، اگر غیر از این بود نتایج بسیار خوبی را کسب می کردند.

رییس فدراسیون جودو در خصوص نفرات اعزامی به بازی های آسیایی گفت:به عنوان مثال انتظار ما از فتحی پور بیشتر بود و ابوالفضل محمودی کار خود را کرد و در برابر حریف کره‌ای به دلیل خستگی بازی را واگذار کرد. قاسم باغچقی بسیار خوب کار کرد. اگر کمی خود را باور می‌کرد برنده میدان و جز مدال آورها بود.

دیدگاهتان را بنویسید