🔹علی عسکری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با ابراز خرسندی از پیشرفت ۴۰ درصدی پتروشیمی صدف خلیج‌فارس در ١۶ ماه گذشته، گفت: این میزان پیشرفت در پروژه صدف، افتخاری برای کشور است.

🔹وی با اشاره به اینکه پتروشیمی صدف خلیج‌فارس، بزرگ‌ترین پروژه تولید لاستیک صنعتی در ایران و منطقه غرب آسیاست، تصریح کرد: اتمام این پروژه، تأثیر جدی بر تأمین نیازهای دخلی و نیز افزایش صادرات و حضور ایران در بازارهای جهانی خواهد داشت.

🔹علی عسکری با بیان اینکه هر تن این محصول ارزشی معادل ١٧٠٠ دلار دارد، اظهار داشت: راه‌اندازی و بهره‌برداری از پروژه ١٣۶ هزارتنی صدف، درآمد ارزی قابل‌توجهی را عاید کشور خواهد کرد.

🔹دکتر علی عسکری با اشاره به برخی موانع بر سر راه پیشرفت کاری صدف، وجود این مشکلات در پروژه‌های عظیم صنعتی را طبیعی دانست و از مدیران این مجموعه خواست باروحیه فعالانه و جهادی، اقدامات شجاعانه و ابتکار عمل بر این مشکلات فائق آیند.

🔹بخش مهم واحد ٢٣٠٠ در این مجتمع پتروشیمی برای پیش راه‌اندازی تحویل شد و اعلام شد که تا پایان سال و موعد افتتاح کامل طرح، هر دو هفته یک واحد از این مجموعه به مرحله پیش راه اندازی برسد.

دیدگاهتان را بنویسید