تحریک افکارعمومی منجر به کاهش میزان مشارکت خواهد شد/ وقتی وزیر کشور می‌گوید کسانی که در مورد حجاب تذکر می‌دهند، ربطی به مردم ندارند و گروه‌های مردمی هستند، به نظر من به معنی تحریک افکار عمومی است

ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا درباره نظرسنجی ایسپا و گزاره ۳۶درصدی عدم شرکت در انتخابات:

🔹
🔹من فکر می‌کنم که اگر برخی افراد در نهادها در این سه ماه هیچ اقدامی انجام ندهند و تنها انگشت در چشم مردم نکنند و مردم را عصبانی نکنند، کفایت می‌کند.

🔹دولت نمی‌تواند در سه ماه میزان تورم را از فلان رقم به فلان مقدار کاهش دهد، اما می‌تواند افکار عمومی را تحریک نکند. وقتی یک ارکستری در یک استانی می‌رود و با همه مجوزهای قبلی یک آقایی از مقامات این استان بلند می‌شود و جلوی برگزاری این کنسرت را می‌گیرد، این به مثابه تحریک افکار عمومی است.

🔹وقتی وزیر کشور می‌گوید کسانی که در مورد حجاب تذکر می‌دهند، ربطی به مردم ندارند و گروه‌های مردمی هستند، به نظر من به معنی تحریک افکار عمومی است، چون هیچ‌کدام از افکار عمومی مردم این حرف وزیر کشور را قبول نمی‌کنند.

🔹ممکن است درست باشد اما چه کسی این را می‌پذیرد؟ به نظر من این کارها و خیلی کارهای مشابهی که دارد انجام می‌شود، جز تحریک افکار عمومی هیچ نتیجه‌ای ندارد و نتیجه تحریک افکارعمومی نیز کاهش مشارکت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید