مرتضی زبردست

تیم فوتبال زیر هفده سال ما بعد از پیروزی قابل توجهی که مقابل نوجوانان برزیل داشت برابر انگلیس شتاب زده بازی کرد و باخت.
نصرالله عبدالهی، ملی پوش سابق فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب گفت: کمبود آینده سازان فوتبال کشورمان نداشتن دیدارهای تدارکاتی با تیم های خوب خارجی بود، بچه های ما در نیمه دوم با همه دوندگی که داشتند فقط زیر توپ زدند و از دواندن توپ روی زمین غافل شدند.
وی افزود: تیم ما اگر تجربه بازی های سنگین را داشت و سنجیده تر بازی می کرد می توانست رو به روی تیم انگلستان بهتر عمل کند.
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص نتایج تیم استقلال تهران نیز با اشاره به روحیه و هماهنگی خوب بازیکنان این تیم یادآور شد: اگر مشکلات مالی و اختلاف داخلی گریبان این تیم را نگیرد قهرمانی آبی های تهران در لیگ جاری دور از ذهن نیست.
کاپیتان سابق تیم های ملی فوتبال نوجوانان، جوانان، امید و بزرگ سالان کشورمان در خصوص عمل کرد تیم ملی فوتبال با امیر قلعه نویی هم تصریح کرد: امیر بین مربیان ایرانی بهترین گزینه بود ولی فراموش نکنیم کشورهای آسیایی خصوصآ ژاپن، کره، چین، قطر و چند تیم دیگر با سرمایه گذاری مناسب دورخیز قابل توجهی برای رقابت های جام ملت های آسیا داشته و تیم ما باید با تدارک لازم، آمادگی کامل و تماهنگی مطلوب راهی این پیکارها شود.

دیدگاهتان را بنویسید