«بگو و بخند» جایگزین «خندوانه» شد ؛ عبدالله روا به جای رامبد جوان
پس از پایان فصل نهم «خندوانه» صحبت‌هایی مبنی بر توقف و تولید برنامه‌ای جدید مطرح بود که حالا با تهیه و تولید برنامه «بگو و بخند» مشخص شد که پروژه مورد نظر مسولین سیما اجرایی شده است.

محمد رضا خوشرو مدیر شبکه نسیم و دبیر ستاد نوروزی سیما از تولید برنامه‌ای با عنوان « بگو بخند» با اجرای عبدالله روا برای پخش در ایام نوروز خبر داد، برنامه‌ای که با توجه به ساختار و محتوایش قرار است به نوعی جایگزین برنامه «خندوانه» باشد.
کانال عصر ایران در تلگرام
شبکه نسیم برای ایام نوروز 1402 برنامه‌ای با عنوان «بگو و بخند» را در دست تولید دارد. این برنامه که با اجرای عبدالله روا تولید می‌شود یک تلنت در حوزه استندآپ کمدی است. خوشرو درباره جزییات برنامه جدید شبکه نسیم گفته است :«بگو و بخند یک برنامه استعدادیابی به سبک «خنداننده شو» و «عصرجدید» است که استندآپ کمدی در حوزه طنز و شعر را شامل می‌شود. بخشی از این برنامه در ایام عید و بخش دیگری از آن در ایام عید فطر پخش خواهد شد. گروه‌های شرکت‌کننده از تمام کشور حضور دارند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.»

طبق گفته مدیر شبکه نسیم ضبط این برنامه از صبح پنجشنبه 25 اسفندماه در تهران شروع شده است. براساس اعلام خوشرو ، سه بازیگر حوزه کمدی به نام‌های بیژن بنفشه خواه، هومن برق نورد، نعیمه نظام دوست همراه با شهرام شکیبا گروه داوری این برنامه استعدادیابی را تشکیل می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید