🔹این روزها کلیپ‌هایی درباره افرادی که در سمتهای حساس دست رانت جویان را از منافع ملی قطع کرده و می‌کنند، منتشر می‌شود که شاید بتوانند این افراد را ترور شخصیت کرده یا در جهت منافع باندی و گروهی سرخط کنند.

🔹خبرنگارانی که بخاطر اقوام مساله‌دار دستشان زیر سنگ نهادهای خاص قرار دارد شبانه روز مشغول گشت و گذار در کانالها و پیجهای کم بازدید برای یافتن مواد خامی هستند تا منویات کارفرما جهت تخریب شخصیتها را اجرا کنند.

🔹نمونه بارز آن تخریب شاه میرزایی (مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی) با کلیپهایی است که اغلب در پیجهای کم‌بازدید و اختصاصی پتروشیمی های خصوصی جهت مستندسازی تهیه شده و حتی به صفحات و کانال های خود شرکت ملی پتروشیمی هم راه نیافته است.

🔹بر خلاف روایت های دروغ ارائه شده، نه دوربینی شاه میرزایی را دنبال میکند نه ساخت این کلیپ ها ارتباطی با روابط عمومی شرکت ملی پتروشیمی دارد. و نه حتی این کلیپ ها قبل از آنکه به عنوان ماده خام تخریب استفاده شوند، جایی دیده می شوند.

🔹اینکه باندهایی بخواهند کسی را که در سالیان گذشته و فعلی دست آنها را از تجاوز به منافع ملی کوتاه کرده، تخریب کنند اتفاق جدیدی نیست، اینکه خبرنگاری حاضر می‌شود شخصیت و اعتبار خود را خرج چنین جریانات و باندهایی نماید و سایت و صفحات کم بازدید و غیر مرجع را برای یافتن بهانه ای برای تخریب زیر و رو کند و روی آن روایت دروغ تولید کند محل اشکال است. و البته وقتی دست زیر سنگ است، چاره ای هم جز تبعیت نمی ماند.

دیدگاهتان را بنویسید