دروازه‌بان مصدوم تیم ملی برای بازی با آمریکا ابراز آمادگی کرد.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان مصدوم تیم ملی ایران پس از برتری ۲ بر صفر ایران برابر ولز گفت: بردیم و بازی خوبی بود. خوشحال هستم و حس خوبی داریم. همه مردم ایران با این پیروزی خوشحالی کردند و آمده بودیم به ولز نبازیم. حق ما برد بود و بازیکنان به مساوی راضی نبودند.

او ادامه داد: توپ‌های‌مان اگر به گل تبدیل می‌شدند، زودتر به گل می‌رسیدیم و خوشحالم که توانستیم ولز را شکست دهیم.

بیرانوند درباره ایستادن در درون دروازه تیم ملی در بازی بعد عنوان کرد: شرایط خیلی خوبی دارم و روز به روز بهتر می‌شوم. من ۲ نقطه از دماغم شکسته اما امروز ورمش خوابیده است و می‌خواهم ریکاوری کنم و از فردا در تمرین گروهی حاضر می‌شوم. امیدوارم بازی بعد با صلاحیت کادر فنی در اختیار تیم باشم.

هم‌باش‌های سیاه، خانه‌های تک واحدی، ازدواج اجباری، کودک همسری و ناهنجاری‌های فضای مجازی از دلایل فحشا و روسپی‌گری‌ست/ مواضع تند یک جامعه‌شناس قدیمی درباره ازدواج سفید و روسپی‌گری

دروازه‌بان تیم ملی درباره این که دوست داشته برابر ولز به میدان رود؟ تصریح کرد: من دوست داشتم برای تیم بازی کنم و حتی در صحنه‌ای که برخورد کردم، دوست داشتم ادامه دهم اما بلند شدم، درد زیادی داشتم و خون از داخل بینی به دهانم می‌رفت و نمی‌توانستم نفس بکشم. به هر حال پزشکان فیفا در گزارش خود شانس ضربه مغزی را گذاشته بودند و من نباید تا ۵ یا ۶ روز تمرین و بازی کنم. من به سرمربی تیم گفتم که می‌توانم با همین نقاب بازی کنم اما دست سرمربی نبود.

وی درباره حلقه اتحاد ملی پوشان پس از باخت برابر انگلیس و صحبت‌های کی‌روش تصریح کرد: دلیل اصلی این پیروزی، همین اتحاد بود و با خودمان تصمیم گرفتیم که ولز را ببریم و این اتحاد تیمی کمک‌مان کرد.

بیرانوند در پایان گفت: من قبل بازی با حسینی صحبت کردم. او شرایط سختی داشت و فشار زیادی رویش بود اما خوشحالم به تیم کمک کرد و امیدوارم همین روند در تیم ملی جریان داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید