روزنامه فرهیختگان در واکنش به بیانیه فدراسیون فوتبال علیه برنامه فوتبال برتر نوشت:

🔹ظاهرا فدراسیون فوتبال ایران بهترین دفاع از عملکرد خودش را در حمله کردن به منتقدها می‌بیند. این رویکردی است که در بیانیه جدید فدراسیون علیه یک برنامه تلویزیونی و گروهی از منتقدان دیده می‌شود.

🔹فدراسیون ماجرای دریافت سکه از نهاد ریاست‌جمهوری در آستانه اعزام تیم ملی به جام جهانی را تایید کرده اما کوچک‌ترین توضیحی در مورد تعداد این سکه‌ها نداده است. چرا در همان مقطع فدراسیونی‌ها توضیحی برای این ماجرا نداشتند؟

🔹چرا این موضوع باید از طریق یک برنامه در صداوسیما رسانه‌ای می‌شد؟ از آن گذشته، فدراسیون به شدت علیه انتقادها از مینی کمپ تیم ملی نیز موضع گرفته و آن را مصداق تهمت زدن به کادر فنی دانسته است.

🔹جالب اینکه خود مهدی تاج چند ماه قبل، از برگزاری مینی‌کمپ‌ها و دعوت از چند بازیکن خاص به تیم اسکوچیچ انتقاد کرد و حتی نزدیک شدن برخی دلال‌ها به تیم ملی را از دلایل برکناری سرمربی کروات برشمرد!

🔹آیا دعوت از بازیکنانی که سابقه ملی خاصی ندارند و در لیگ هم کار خاصی انجام نداده‌اند و تنها وجه اشتراک‌شان قرارداد با چند ایجنت خاص است، آن هم در آستانه فصل جدید نقل و انتقالات، تا مدتی قبل اتفاق بدی بود و حالا دیگر تصمیم بدی به شمار نمی‌رود؟

🔹به جای تاختن به هر انتقاد، زمینه را برای دیالوگ فراهم بیاورد. هر چند که ظاهرا در ذات همایونی برخی از این روسا، علاقه‌ای به پاسخگویی گنجانده نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید