ک

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مدیران روابط عمومی و مدیران رسانه می‌توانند در برگزاری مطلوب‌تر مسابقات لیگ برتر به ما کمک کنند.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی و مدیران رسانه هیات‌های فوتبال و باشگاه‌های لیگ برتر اظهار کرد: اهمیت این جلسه خیلی زیاد است. در فیفا و AFC قوانینی برای مدیران رسانه وجود دارد. در مورد اعتراض به داوران همان روز یا حداکثر فردا با معترض برخورد قانونی انجام می‌شود. در AFC یک اعتراض به داور باعث جریمه ۶۰ یا ۷۰ هزار دلاری می‌شود. از داوران حمایت می‌کنیم.

وی افزود: با داوران هم سخت گیری لازم انجام می شود و بهترین‌ها قضاوت خواهند کرد. شما به عنوان مدیر رسانه باید به سرمربی‌تان بگویید که در صورت اعتراض به داور محروم خواهند شد.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: ارکان قضایی تیم چیده تا همه بازی‌ها را ببینند و اگر خلافی مشاهده کردند، حکم بدهند. در ابتدا هم نیازی به گزارش نوشتن داور و سازمان لیگ نیست.

تاج اضافه کرد: گاهی مواقع رسانه‌ها سوال‌های نامربوطی از سرمربیان می‌پرسند. نمی‌توان دهان رسانه ها را بست اما مدیران رسانه می‌توانند تذکر بدهند که سرمربی باید در مورد بازی صحبت کند. این چیزها در دنیای فوتبال بدیهی است. یا خود سرمربی سراغ مسائل غیر فنی می‌رود یا از او سوال می‌کنند که به سمت حاشیه خواهد رفت‌.

تاج عنوان کرد: باید به ما در جهت بهبود وضعیت موجود کمک کنید. امسال باید نظم را حاکم کنیم. باید به صورت جدی با بی‌انضباطی برخورد کنیم و هرچه کمک کنید، موفق تر خواهیم شد زیرا مسئول اصلی شما هستید. شان روابط عمومی و مدیر رسانه این است که خودش بداند وظیفه‌اش چیست.

دیدگاهتان را بنویسید