بازار مانورهای راست و دروغ هواداران متمول پرسپولیس ادامه دارد و حالا کار به اعلام خرید بازیکن خارجی کشیده شده است.
یکی از این سرمایه‌گذاران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی حسابی فعال شده است و مدعی کمک مالی به سرخ‌ها شده ولی تا حالا کسی اقدام عملی در این مورد از این شخص یا برخی افراد مدعی دیگر ندیده است.

این فرد که بزرگ شده کانادا است، ادعا کرده که تمایل دارد ۱۰۰ میلیون دلار برای در اختیار گرفتن باشگاه پرسپولیس هزینه کند! جالب اینکه موقع واگذاری امتیاز باشگاه پرسپولیس، هیچ پیشنهادی حتی کمتر از این نیامده بود و این ارقام در حد حرف و بازارگرمی است.

با نگاهی به شبکه‌های اجتماعی متوجه می‌شویم که هادی تقی آنطور که در پروفایل اینستاگرام خودش نوشته ؛ کارآفرین و خیّر است. عناوینی کلی که قابل راستی آزمایی براساس اسناد و مدارک نیست. او به حیوانات علاقه بسیاری دارد، به سفر معتاد است، مالک یک تیم فوتبال هم هست که به وضوح مشخص نشده کدام تیم!! و البته در نهایت متولد ایران بوده است.

به نظر می‌رسد این فرد که بیشتر در زمینه املاک کار کرده این روزها بیشتر در کشور یونان مشغول کار در همین زمینه است. با نگاهی کوتاه متوجه می‌شویم که تبلیغات وسیعی در مورد فروش ملک به ایرانیان در کشورهای اروپایی نظیر یونان و قبرس در جریان است و احتمال دارد این فرد در حال تبلیغ مجانی برای خودش و کسب و کارش است و با زیرکی و حرف‌زدن شهرت کسب می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید