🔹باشگاه‌ها با فسخ قراردادهایشان با شرکت‌های خصوصیِ اداره‌کننده کترینگ‌های ورزشگاه‌های خانگی، مدیریت این صنعت پرسود را یک بار دیگر به صورت مستقیم در اختیار گرفته و با کاهش قیمت و البته افزایش کیفیت محصولات و خدمت‌رسانی بیش از پیش مردم و هواداران را برای حضور مداوم در ورزشگاه‌ها ترغیب کرده‌اند.

🔹سیاستی که به دنبال خود؛ افزایش بلیت‌فروشی، بالا رفتن رقم تبلیغات محیطی در ورزشگاه‌ها و البته افزایش چشم‌گیر رقم حق پخش را به همراه آورد.

🔹فوتبال کشورمان از چنین سودی بی‌بهره است؛ ساندویچ‌هایی که در ورزشگاه‌های ایران فروخته می‌شود نه تنها قیمت‌های بسیار گزاف و بالایی دارند بلکه بهداشتی نیز نیستند .

🔹اما مورد استقبال بخش زیادی از تماشاچیان حاضر در ورزشگاه‌ها قرار می‌گیرند چرا که گزینه دیگری پیش روی هواداران قرار ندارد، آنهم در شرایطی که سهم باشگاه‌ها و حتی فدراسیون فوتبال از این تجارت «صفر» است

دیدگاهتان را بنویسید