خالد القدومی در گفت‌وگو با روزنامه قدس:

🔹مدیریت جنگ علیه مردم غزه به دست آمریکا بوده و تمام کشتار و ویرانی با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است. جنایت اسرائیلی‌ها با حمایت کاخ‌سفید، انجام نوعی نسل‌کشی مدرن در غزه بوده و حالا هم وتو قطعنامه آتش‌بس، خودکشی اخلاقی ایالات متحده محسوب می‌شود.

🔹وزیر خارجه آمریکا در سه مرحله حضور خود در سرزمین‌های اشغالی بزرگ‌ترین کشتار را در غزه به راه انداخت. در نخستین سفر وی به تل‌آویو قتل‌عام مردم در بیمارستان المعمدانی صورت گرفت و پس از آن، جنایت در مراکز درمانی الشفا، اندونزی و مدرسه الفاخوره در اردوگاه جبالیا اتفاق افتاد.

🔹ما امروز در مقطعی هستیم که کار دیپلماسی و سیاسی تمام شده است. عملیات طوفان‌الاقصی تا رسیدن به پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت. با پایان جنگ غزه، دیگر ملت فلسطین با صهیونیست‌ها به‌صورت مسالمت‌آمیز در غزه زندگی نخواهند کرد.

🔹تا پیش از عملیات، دشمن همواره به دنبال اختلاف میان شیعه و سنی بود، اما وحدت میدان‌های نبرد با اقدام نظامی نخستین متحد حماس، یعنی مقاومت اسلامی حزب‌الله در لبنان، عینیت یافت. انصارالله یمن نیز توانست شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ هدف قرار دهد.

🔹امروز بچه‌های حاج قاسم در محور مقاومت در برابر اسرائیل و جهان غرب و برخی از کشورهای عربی ایستاده‌اند. جوانان فلسطینی که رژیم صهیونیستی را در غزه به زانو درآورده‌اند همان شاگردان مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید