خادم: دعوای ورزشکاران متاثر از فضای عمومی کشور است/ وقتی قهرمان شدم در مشهد به ما زمین دادند ولی نگرفتم!

🔹بعد از مصاحبه عجیب محمدحسین کنعانی‌زادگان در مورد قیمت ماشینی که با استفاده از حواله خودرو وارد کرده ۱۰۰ میلیارد تومان است، فضای جامعه ورزش حسابی ملتهب شده است. ورزشکاران رشته‌های انفرادی به سردمداری کشتی در فضای مجازی علیه کنعانی‌زادگان و فوتبالیست‌ها پست و استوری گذاشتند و از آن طرف اهالی فوتبال هم بیکار ننشستند و در مصاحبه‌ها و استوری‌های‌شان از خجالت بقیه درآمدند.

🔹امیررضا خادم عنوان‌دار سابق جهان و المپیک در رشته کشتی در واکنش به این اتفاقات با انتقاد از تصمیمات کلان توپ را به زمین مدیران ورزش کشور انداخت و آنها را مسبب به وجود آمدن چنین شرایطی معرفی کرد.

🔹خادم گفت: دعوای بین ورزشکاران رشته‌های انفرادی نظیر کشتی و کاراته و… با فوتبالیست‌ها سر پاداش متاثر از شرایط عمومی کشور است. وقتی دو وزیر در تربیون عمومی با هم گلاویز می‌شوند نباید از جر و بحث دو ورزشکار جوان شگفت‌زده شد. یک‌سالی یک زمینی را در مشهد وزارت جهاد کشاورزی مصوب کرد که بدهند به قهرمانان. قرار شد زمین بزرگی در جای خوب به ما بدهند. در همان جاده شاندیز. این اتفاق خوبی بود ولی ما چون توی این فازها نبودیم اصلا دنبالش هم نرفتیم و دریافت هم نکردیم.

دیدگاهتان را بنویسید