روزنامه هفت صبح نوشت:

🔹در کنترل ترافیک تهران دو چهره زن فعالیت می‌کند که هرکدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. یکی از آن‌ها اولین زنی است که به عنوان مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران انتخاب شده و حتی اولین تعمیرگاه مخصوص زنان را در یکی از مراکز معاینه فنی تهران راه‌اندازی کرده است. دومین چهره هم از نسل اولین فارغ‌التحصیلان دانشکده افسری پلیس زن است که با ۲۳ سال سابقه کار، با درجه سرهنگی به عنوان رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران فعالیت می‌کند.

🔹سرهنگ رابعه جوانبخت ۴۴ ساله، از جمله زنان معروف خانواده پلیس است و رسانه‌های مختلف با او بارها مصاحبه کرده‌اند. اواخر سال گذشته بود که این زن بر صندلی ریاست اداره تصادفات پلیس راهور تهران نشست؛ جایی که کانون اصلی بررسی تصادفات است و همه سوانح رانندگی در تهران به آن ختم می‌شوند.

🔹دی ماه سال گذشته علیرضا زاکانی شهردار تهران، شادی مالکی را به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران، منصوب کرد. این اولین باری بود که یک زن در این سمت مشغول به کار می‌شد. البته مالکی پیش از این انتصاب هم در شهرداری دارای سمت بود و به عنوان معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند تهران کار می‌کرد.

🔹او یک ماه پس از شروع فعالیت خود به عنوان مدیرعامل معاینه فنی خودروهای تهران، در مرکز معاینه فنی آبشناسان در غرب تهران، اولین تعمیرگاه خودرو ویژه زنان را راه اندازی کرد که تمامی تعمیرکاران آن زنان متخصص هستند. همچنین با توجه به برنامه‌هایی که مالکی دیده است در ماه‌های آینده تعداد این تعمیرگاه‌ها در تهران بیشتر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید