سرخ‌پوشان تبریزی در دیداری جذاب مقابل اورنبورگ روسیه به تساوی رضایت دادند.

تیم فوتبال تراکتور تبریز که از روز یکشنبه هفته اخیر راهی ترکیه شده تا اردوی آماده‌سازی پیش فصل خود را برگزار کند، پس از چهار روز تمرینات پرفشار و سنگین زیر نظر پاکو خمس، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز(به وقت ایران) در کمپ باشگاه فنرباغچه مقابل اورنبورگ روسیه قرار گرفت.

تراکتور در دقیقه ۷ روی یک نفوذ و ارسال زمینی بازیکن اورنبورگ از جناح راست و گل به خودی عقب افتاد و چهار دقیقه بعد هم دوباره روی یک اشتباه فردی دیگر برای دومین بار دروازه خود مقابل تیم روسی را باز شده دید.

شاگردان پاکو خمس در دقیقه ۲۹ صاحب یک ضربه کرنر شدند که توپ ارسالی توسط ریکاردو آلوز از جناح چپ زمین به محوطه جریمه اورنبورگ و ضربه سر محمد آقاجان‌پور را گوستاوو واگنین با شوت روی پا تبدیل به گل کرد و اختلاف را به حداقل رساند.

در حالی که تراکتوری‌ها امیدوار به جبران نتیجه بودند، در دقیقه ۳۴ بازهم اشتباه فردی در عقب زمین کاری کرد تا اورنبورگ از فرصت بهره ببرد و با شوت محکم زمینی دروازه پورحمیدی را باز کند و اختلاف دوباره به دو گل برسد.

دو دقیقه پس از این اتفاق، تراکتوری‌ها در دقیقه ۳۶ روی پاس در عمق ریکاردو آلوز صاحب یک موقعیت تک به تک شد که گوستاوو واگنین با ضربه چیپ دومین گل خود و تیمش را مقابل اورنبورگ به ثمر رساند.

حملات شاگردان خمس پس از این گل دوباره ادامه یافت و بازهم گوستاوو واگنین درخشید و این بار با استفاده از اشتباه دروازه‌بان اورنبورگ، سومین گل تراکتور را به ثمر رساند و هت‌تریک کرد.

نیمه اول این دیدار با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یافت که در نیمه دوم نتیجه تغییری نکرد و در نهایت شاگردان خمس در یک رقابت پُر گل مقابل تیم هفتم جدول لیگ برتر روسیه پایان یافت.

دیدگاهتان را بنویسید