تیم تراکتور بعد از دو باخت پیاپی، امروز در چارچوب هفته نهم لیگ برتر در دیدار مقابل نساجی به بُردی پرگل دست یافت.

، تیم‌های تراکتور و نساجی در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود تراکتوری‌ها پایان یافت.

گوستاوو واگنین در دقیقه 30، عارف رستمی در دقیقه 76 و شجاع خلیل‌زاده در دقیقه 86، سه گل تراکتوری‌ها را به ثمر رساندند تا تراکتور پس از دو شکست پیاپی پیروزی پرگلی را کسب کند، 15 امتیازی شود و موقتاً به رتبه چهارم جدول ارتقا یابد. شاگردان رحمتی هم همچنان روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند و با این شکست باید بازی بعدی خود را روز دوشنبه هفته آینده مقابل نوبهار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کنند.

تراکتوری‌ها در حالی نساجی را با سه گل شکست دادند که در نیمه اول و روی گل نخست‌شان، محسن حکیم کمک‌ داور دوم در ابتدا گل گوستاوو واگنین را مردود اعلام کرد، اما امیرسامان سلطانی داور بازی پس از صحبت با کمکش گل را صحیح اعلام کرد.

در این صحنه نیمکت‌نشینان نساجی و در رأس آنها سیدمهدی رحمتی اعتراض شدیدی نسبت به تصمیم داور داشتند و حتی سرمربی نساجی بازیکنانش را به کنار زمین برد و نمی‌خواستند بازی را ادامه دهند که پاکو خمس و مسئولان برگزاری مسابقه پس از صحبت با رحمتی او را از تصمیمش منصرف کردند. این اتفاقات باعث شد بازی به مدت پنج دقیقه متوقف شود.

محمد حسینی، مهدی عبدی و آلوارو خیمنز از تراکتور و سعید بیگی و فرشید اسماعیلی از نساجی در این بازی با کارت زرد جریمه شدند.

داور همچنین در دقیقه 4+90 پس از صحبت با داور چهارم، با کارت قرمز ریکاردو آلوز را از زمین مسابقه اخراج کرد.

دیدگاهتان را بنویسید